Lepas touge, drive relax² ke Tebedu, BKSS part 6

Sabtu, 29 Mei 2021, 2:00 pm

Lepas touge, drive relax² ke Tebedu, BKSS part 6.

Laluan untuk part ni tak banyak belok², pastu banyak jalan rata saja, tak banyak naik turun bukit. Bagus untuk drive santai sampai ke pekan Tebedu.

Waktu sekarang sempadan Malaysia-Indonesia masih tutup, tak banyak kenderaan di sini. Tambah lagi suasa petang matahari terbenam ni jugak memberikan rasa tenang pedalaman yang dapat dinikmati di sini.

Cuma pekan kat Tebedu ni tak banyak kedai yang buka, ataupun mungkin tutup awal. Saya sampai dekat pukul 6 petang, stesen Petronas pun dah nak tutup.

Tengok video ni sampai tertidur kat :

▶️ youtu.be/mM8nLYtRJZQ

Sebut pasal BKSS, untuk PKP kali ni, kerajaan Sarawak ada bagi bantuan BKSS v6 ⁽¹⁾, ada yang masih terima? 😷

⁽¹⁾ www.facebook.com/unitkomunikasiawamsarawak/posts/2236263436505008

Komentar

Tulis komen

Emel anda tidak akan dipaparkan.

Kandungan berkaitan: