Jarang tengok Bandar Serian kosong macam ni

101687683_150717486498069_683583649051836416_n.jpg

Rabu, 3 Jun 2020, 4:15 pm946

Pasaraya Sin Joon Miaw, pasaraya paling sibuk kat Bandar Serian, sentiasa penuh dengan orang ramai. Susah nak cari tempat letak kereta kat sini yang sentiasa penuh. Dari kecil dah selalu beli barang² sekolah dan pakaian kat sini.

Tapi dalam gambar ni, semua kosong. Apa yang berlaku sampai satu jiwa pun takda ke pasaraya ni? Ini bukan juga waktu awal² dulu. Ada lockdown baru ka?

😨 Isk~`

Kalau tengok dekat², banyak tanglung tergantung, gambar ini diambil waktu Tahun Baru Cina awal tahun ni.

😒 Hek eleh, saspen la tu..

Me: Tiga bulan dah tak ke Serian, buluh kat kebun pun mungkin dah tumbuh tinggi balik.

Komentar (0):

FB: https://www.facebook.com/100810608155424/posts/150717483164736/

Tulis komen: